Vraag

Geen service in het buitenland (nederland) (Mobilus M)

  • 23 April 2023
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Ik ben voor een opleiding in Nederland , en ben net toegekomen en merk dat ik geen service meer heb.   Mobiel roaming werkt blijkbaar niet meer. Voor het corona tijdperk heb ik hier nooit problemen mee gehad.  Blijkbaar heeft men op de achtergrond wat zitten knoeien, en de klant is natuurlijk niet op de hoogte.

Kan er hier iemand een oplossing voor bieden?

 

Bedankt

Marino


This topic has been closed for comments

3 reacties

@Alfieri Pas morgen zal hier iemand van Proximus langskomen om na te trekken of roaming actief staat. Zorg daarom best dat in je forumprofiel bv onder het tekstveld “ticket” het betrokken telefoonnummer staat waarover het gaat.

NB: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

mss kunt je ook proberen of je kunt chatten met een PX medewerker nu:

Contacteer onze klantendienst | Proximus

Ik ben voor een opleiding in Nederland , en ben net toegekomen en merk dat ik geen service meer heb.   Mobiel roaming werkt blijkbaar niet meer. Voor het corona tijdperk heb ik hier nooit problemen mee gehad.  Blijkbaar heeft men op de achtergrond wat zitten knoeien, en de klant is natuurlijk niet op de hoogte.

Kan er hier iemand een oplossing voor bieden?

 

Bedankt

Marino

 

Het probleem is via de chat opgelost :-)  Bedankt allemaal!

Fijn te horen dat het opgelost is.