Vraag

geen security update voor Z Fold 3

  • 20 September 2021
  • 9 reacties
  • 73 Bekeken

Mijn Fold 3 (aangekocht via Proximus nr.     SM-F926B

Nog steeds (20/09) op JULY security level.

Wil niet updaten naar SEPT, “u heeft de laatste software update”


9 reacties

Ter info: ik zie hem hier ook niet tussen staan 

→ Download firmware updates for your Samsung mobile phone and tablet - SamMobile

→ https://www.sammobile.com/samsung/firmware/SM-F926B/  = niet gevonden

het vreemde is dat ook bij Samsung helpdesk niemand in staat is om te helpen… Ze kunnen me enkel zeggen geduld te hebben en dat alles ‘in orde is’ ;-) 

Reputatie 2

De laatste keer dat ik een Samsung gebruikte, veranderde ze van “country code”. Toen gebruikte ze nog (bij de note 8 en s8+) Proximus BE en sindsdien LUX (toen ik nog een s20+ had). Ik was sindsdien blij met de zeer snelle patches elke maand. Ik weet nu wel niet of dit nog steeds het geval is. Ik vond Samsung altijd één van de trage met updates.

op mijn Note 20 ultra hiervoor nooit een probleem gehad, alles zéér snel altijd en u met nieuwe Fold 3 zeer slecht, nap er niets van en niemand in de forums (BE en INTernationaal) noch helpdesk heeft een idee?? dit is toch echt niet normaal voor een toestel van 1800 euro om nog steeds op de JULY update te zitten???

Ik heb geen idee of het probleem bij Samsung of de provider (PROXIMUS) ligt...

Reputatie 2

Ik heb het gevoel dat het probleem aan beide kanten zou liggen 😅

zou kunnen, maar moest iemand anders met de Z Fold 3 mij kunnen bevestigen dat ik niet de enige ben… graag!

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat het voor EU nog (even) wachten is

Download Samsung Galaxy Z Fold 3 SM-F926B firmware (sammobile.com)

Er staat nog geen enkel EU land/provider tussen

inderdaad en deze laatste link werd blijkbaar al aangepast t.o.v. toen ik hem opgegeven heb een uur geleden.

idd, de 926B staat er nu bij, maar nog niet voor EU (Belgium), toch vreemd dat Samsung hier een maand (augustus) zou overslaan? was nooit het geval met mijn eerdere Samsung toestellen…

Vind het wel vreemd dat niemand in BE hierover zou vallen, ik vind niets van forums hierover terug...

Reageer