@Elie S Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.
nog steeds geen oplossing….
@Elie S De blokkering is er afgehaald.
dankjewel!
volgende week es checken over de grens ;-)
@Elie S Graag gedaan! Hou ons op de hoogte!
Sinds december 2024 heb ik van zodra ik de Belgische grens overga geen mobiele data meer.
Hoe kan dit opgelost worden ?
@boken staat roaming actief op je toestel.
En omdat de PX moderatoren morgen ook zouden kunnen checken of dit ook aan hun kant actief staat, vul je best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan, zodat zij u morgen vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je zo ook vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk is i.v.m. je vraag, in dit geval het telefoonnummer bv, waarover je probleem gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
@boken
Om dit te kunnen nakijken hebben we je gegevens nodig, zeker het gsm nummer waar het om gaat.
Kan je aub je forum profiel aanvullen?
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten!
met dank
mvg
Tina