Vraag

Geen bereik in woning

  • 3 January 2023
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

In onze geïsoleerde woning hebben wij geen ontvangst. Dit werd vakkundig opgelost met een versterker die we konden huren bij Proximus maar sinds april is deze functie afgeschaft en niet meer huurbaar. Sindsdien hebben wij geen enkel bereik meer. We missen oproepen, sms’en geraken niet verstuurd en het is zeer frustrerend. Bellen via de WIFI werkt voor geen meter en dan moet onze wifi constant aanliggen op de gsm wat ook irriterend is voor al die app meldingen. 


3 reacties

Proximus heeft buiten VoWifi geen andere oplossingen bij mij weten.

Maar wat bedoel je juist met VoWifi werkt voor geen meter, wil je daarmee zeggen dat je geen VoWifi hebt op je toestel.

Anders moet je eens proberen door op vliegtuigmodus te gaan en enkel en alleen je wifi terug opzetten en dan proberen te bellen over VoWifi.

Het probleem is dat onze gsm 3/4 keren niet op wifi schakelt om te bellen. Sms'en worden niet verstuurd. Ik vraag me af waarom ze vroeger een mobile coverage extender hadden en deze nu stopgezet hebben 

ook niet als je enkel en alleen wifi opzet na in vliegtuigmodus te gaan.

Ook eens met je toestel dicht bij de bbox gaan staan om te zien of het dan wel werkt.

Als je een iphone hebt mss eens wifi assistentie uitschakelen om zo ook te testen.

Reageer