Beantwoord

geblokkeerde sim kaart

  • 28 October 2023
  • 14 reacties
  • 197 Bekeken

De sim kaart van mijn dochter blijkt geblokkeerd te zijn, aangezien zij binnekort naar een andere school gaat wou ik toch herladen en dit gaat dus niet. 

Kan iemand helpen? 

 

Mvg Inge 

icon

Beste antwoord door Joel M 30 October 2023, 08:23

Bekijk origineel

14 reacties

@Inge.t 

Is het de pukcode om te deblokkeren dat je nodig hebt dat je bedoelt

zie → Puk- of pincode van je simkaart | Proximus

NB: iemand van Proximus zelf komt hier niet langs tijdens het weekend maar je kunt wel bellen naar de helpdesk 080022800 als je dit wenst, tijdens het weekend.

Neen, de kaart en zodoende het nummer zijn niet meer actief..

En heb je al geprobeerd op de helpdesk of ze je niet kunnen verder helpen of via chat http://Proximus.be/contact 

Anders best in je forumprofiel zoveel mogelijk gegevens invullen, de privé aangeduide tekstvakken daar zijn enkel zichtbaar voor PX medewerkers.In prive veld ticket kun je het telefoonnummer opgeven waarover het gaat.

Reputatie 7
Badge +3

@Inge.t Kan u bij tickets in uw profile het gsm-nummer, simkaartnummer van uw  dochter noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Heb ik net gedaan ;) 

Reputatie 7
Badge +3

@Inge.t Op dat nummer is niets meer van terug te vinden.Ik ga ervanuit dat het om een Pay&Go van Proximus ging.Is dat nummer misschien lang niet meer gebruikt/ opgeladen.Groetjes,Joel

 

Ze gebruikte de gewone telefoon idd niet, enkel via whatssapp, maar wil nu wel opladen zodat ze belkrediet heeft

Is inderdaad een pay &go kaart 

Reputatie 7
Badge +3

@Inge.t Is dat lang geleden dat uw dochter de gsm nog heeft gebruikt.Groetjes,Joel

Neen, ze gebruikt die alle dagen.. 

Maar nu dus enkel voor whatssapp, tiktok, die dingen..

 

Grt 

Reputatie 7
Badge +3

@Inge.t Dat is raar.Is het misschien langer dan een jaar geleden dat u nog opgeladen heeft.Groetjes,Joel

 

Ze heeft het kaartje pas sinds mei, heb deze dan moeten identificeren en aan mijn account gelinkt.. maar nu is haar nummer dus niet meer actief? 

Grt

Reputatie 7
Badge +3

@Inge.t Ik heb dossier 53447201 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.Zij gaan onderzoeken wat er precies aan de hand is.Zij gaan dan ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Hoe is dit opgelost? Ik heb net hetzelfde voor

Reputatie 7
Badge +3

@Robin_V Kan u bij tickets in uw profile het gsm-nummer, simkaartnummer noteren.Krijgt u een bepaalde foutmelding.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reageer