Beantwoord

factuur hoog

  • 18 June 2021
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Beste,

Ik heb een vraag.14,97 Euro (3x4,99) werd aan mijn rekening toegevoegd.  Ik weet niet wat het is en ik ben niet begonnen met zo'n abonnement.  Kunt u alstublieft annuleren?

Met Vriendelijke groet

Oguz Cerrahoglu.

 

icon

Beste antwoord door Martin 18 June 2021, 10:00

Bekijk origineel

2 reacties

best direct contact opnemen met deze dienst zelf om klacht in te dienen.

Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus

 

zij zijn verplicht om hierop te reageren, indien dit niet gebeurt kan Proximus dan een klachtendossier opstarten tegen hen.

je kunt ook diensten door derden  blokkeren of limiteren.

Reputatie 7
Badge +3

Dank je wel voor de info @Martin !

@oguz06 Mocht je via die weg geen gehoor krijgen, laat ons dit dat gerust weten. Meer info via derde diensten en hoe deze te blokkeren vind je via

Betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden | Proximus

Oproepen, sms'en of surfen blokkeren | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reageer