Vraag

Factuur bevat kortingen niet

  • 29 February 2024
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 1

Op 6 feb is er op mijn 2 nummers de speciale korting op abonnement opnieuw toegevoegd.  Op één nummer was dit de maand voordien afgelopen en is het dan op het andere nr ook stopgezet zodat dit voor beide terug kon toegevoegd worden (€ 3 voor 12 maanden).  Heb via mail ook de bevestigingen gehad van wijziging dat alles terug is toegevoegd.

Nu heb ik factuur  7430577728 ontvangen en daar staat enkel voor één nr nog de korting van 1 feb tot 6 feb.  Dus tot het werd stopgezet die dag. (€ -0.62).

Ik heb dus totaal geen korting meer gehad sinds de wijziging wat dus normaal in totaal bijna € 6 moest zijn (enkel het nr dat geen korting meer had zou voor 6 dagen geen korting hebben).  Kan dit nagekeken worden?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@GertV op beide nummers staat dit geactiveerd. Periode 1/3/2024 tem 28/2/2025.

Reputatie 1

@Luc.M ah ok, vanaf volgende maand dus terug in orde.  Wel stom dat de lopende korting dan niet stopgezet is op 29 feb ipv 6 feb want nu ben ik dus de actieve korting die nog liep op één nummer ook kwijt voor zo goed als een ganse maand.  Dit was toch een foutje van jullie dan?

Reputatie 7
Badge +3

@GertV Ik heb commercieel een creditnota 7493107498, bedrag 3EUR opgemaakt.Groetjes,Joel.

Reageer