Nu na jaren heb ik toch maar weer is een mobiel abo gepakt bij proximus Ik ben hier weg gegaan om de vele problemen met de facturatie
Nu dacht ik verleden maand leuk een abo voor 49.99 met webdeal van 6 maanden totaal 33,99 per maand en volgens de klantendienst toen ik belde voor meer info elke maand opzegbaar wonder boete
nu krijg ik de eerste factuur en tot mijn grote verbazing word er mij 64,50 aangerekend een 8 dagen voor juli en dan de maand augustus
Het tegoed van mijn pre pay kaartje is er netjes vanaf gehouden dus 15,74 eraf dus een totaal van 48,76 te betalen
Maar van die webdeal is niks terug te vinden
ik heb in totaal 5 keer gebeld met de klanten dienst 2 keer werd er gewoon ingehangen toen ik het probleem uitlegde 2 keer werden er mij beloftes gedaan dat dit gecrediteerd wou worden en dat ik een mail ter bevestiging wou krijgen
ik zou dus 27,02 voor deze maand moeten betalen maar geen email te bespeuren kwa facturering is het blijkbaar nog een grote shit en is er dus niks veranderd bij proximus als ik niks hoor van proximus word dit dus een bericht naar de onbudsdienst voor telecomunicatie want ik hou er niet zo van voorgelogen te worden door call center medewerkers en foute facturen en ik zou graag willen dat jullie mij de info geven hoe dit abo stop te zetten