Vraag

eSim niet beschikbaar in Producten

  • 17 December 2023
  • 11 reacties
  • 471 Bekeken

Hallo.

Vorige week zette ik mijn nummer over van Mobile Vikings (type pay&go) naar een Mobile Easy-abonnement met een eSIM. Vorige vrijdag ontving ik een email getiteld ‘Je eSIM is klaar!’, maar geen van de beschreven activatiemethodes werkt voor mij. Ik kan niets vinden onder Producten op MyProximus, noch heb ik een activatie-email ontvangen. Ondertussen is mijn nummer bij Mobile Vikings stopgezet en ben ik voor iedereen onbereikbaar…

Mijn oorspronkelijke bestellingsnummer: R4WEBSHOP021313426.

 

Danny 


This topic has been closed for comments

11 reacties

Ter info:

vandaag komt niemand langs van de Proximus forummedewerkers, wel is vandaag 080022800 bereikbaar tot 22u.

NB:

onder welke provider het nummer nog valt kan je checken hier → CRDC for Number Portability

[...]

NB:

onder welke provider het nummer nog valt kan je checken hier → CRDC for Number Portability

Volgens die website is mijn huidige operator ‘Proximus mobile’.

Nog steeds geen eSIM te bekennen in mijn Producten...

Hallo.

Vorige week zette ik mijn nummer over van Mobile Vikings (type pay&go) naar een Mobile Easy-abonnement met een eSIM. Vorige vrijdag ontving ik een email getiteld ‘Je eSIM is klaar!’, maar geen van de beschreven activatiemethodes werkt voor mij. Ik kan niets vinden onder Producten op MyProximus, noch heb ik een activatie-email ontvangen. Ondertussen is mijn nummer bij Mobile Vikings stopgezet en ben ik voor iedereen onbereikbaar…

Mijn oorspronkelijke bestellingsnummer: R4WEBSHOP021313426.

 

Danny 

@Luc.M@tina.b ?

@Joel M ?

Reputatie 5
Badge +2

@Danny11 Heb even je gegevens erbij gehaald en ik zie geen actief myproximus account staan. Dat is ineens de rede waarom je uw esim niet terug vind.

@Danny11 Heb even je gegevens erbij gehaald en ik zie geen actief myproximus account staan. Dat is ineens de rede waarom je uw esim niet terug vind.

Dag @Michael V Ik heb je een privébericht gestuurd.

Reputatie 5
Badge +2

@Danny11 Uw mobiel abonnement is niet gekoppeld aan een actief myproximus account. Liefst ook geen privé berichten te sturen wegens ik niet alle dagen op het forum zit en zo privé berichten ongelezen en onbeantwoord blijven.

@Michael V Ik plaatste de bestelling via mijn MyProximus account dus dacht ik dat de koppeling automatisch zou plaatsvinden. Hoe kan ik dit oplossen? Kunt u (of een andere medewerker) het abonnement met mijn bestaand account verbinden als ik u alle details geef?

Reputatie 5
Badge +2

@Danny11 Hier vind je de info om producten toe te voegen.

Mijn probleem met de esim is tot nu toe niet opgelost, ik heb de activatie mails nooit gekregen, en nu krijg ik plots een eerste factuur toegestuurd voor een product dat ik nooit heb ontvangen of gebruikt. Ik vind dit gewoonweg schandalig.

Laatste update: ik heb mijn nummer laten opzeggen via de Proximus helpdesk. Mijn klacht was op geen moment au serieux genomen gedurende de voorbije maand. En zo verliest Proximus zomaar een klant...