Vraag

er verdwijnd belkrediet van mijn herlaadkaart

  • 3 March 2023
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Beste,

 

Er verdwijnt geld van mijn herlaadkaart ik heb gisteren herladen met 15 euro. Ik heb niet eens gebeld of iets meegedaan plots heb ik nog maar 2 cent.

Hoe komt dit

 

Mvg

 

Geraldine marlier 


3 reacties

kun je niet afleiden uit je oproepgeschiedenis  onder http://myproximus.be waar het verbruik naar toe gaat.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen verder onderzoeken en meer informatie te kunnen geven (als ze maandag hier terug op het forum langskomen): Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden zoals in dit geval o.a. het betrokken gsm nummer), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Tiens, ik ben hier precies niet de enige die dat voor heeft! 😂

PS Oproepgeschiedenis onder “myproximus” is een fabeltje. Er staat bij mijn myprox niet eens een verwijzing naar mijn P&G (te oud?) …. nochtans staan onder mijn account beheer zowel mijn PX account als mijn P&G tel nummer, dus bekend ben ik wel op een of andere manier.

Reageer