Vraag

e sim en sim met zelfde nummer

  • 1 August 2021
  • 7 reacties
  • 692 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik heb een z fold 2 die e-sim ondersteund maar waar momenteel een gewone sim in zit...ik heb ook een smartwatch waar een sim kaart inpast. is het mogelijk mijn sim in de smartwatch te gebruiken terwijl hetzelfde nr geactiveerd is op een e-sim in mijn z fold 2?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Nee

Twee simkaarten met hetzelfde nummer | Proximus

2 SIM-kaarten met eenzelfde nr = Proxiduo maar niet gelijktijdig bruikbaar & (nog) niet als/met E-SIM (2 fysieke kaarten)

Reputatie 1
Badge

dus als ik het goed begrijp wordt wanneer ik overschakel van gewone sim naar e-sim, de gewone sim gedeactiveerd?

Reputatie 7
Badge +4

Er kan maar 1 SIM (E-SIM of gewone SIM) actief zijn/staan voor 1 GSM-nr (zelfs bij Proxiduo)

Dus inderdaad bij de vervanging van een fysieke SIM door een E_SIM wordt het nieuw SIMnr actief en het oude SIMnrgeactiveerd

Reputatie 1
Badge

ok, dit is duidelijk...ik heb ook een samsung galaxy watch 3 lte met esim...kan deze reeds aan mijn abonnement gelinkt worden?

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u hiervoor op Proximus medewerkers zult moeten wachten, deze zijn terug actief op dit forum vanaf maandag

Succes

@jesax Ter bijkomend info: hier ook het officieel antwoord van iemand van Proximus zelf 

→ https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/e-sim-53707?postid=683516#post683516

ok, dit is duidelijk...ik heb ook een samsung galaxy watch 3 lte met esim...kan deze reeds aan mijn abonnement gelinkt worden?

onlangs was dit het antwoord van Proximus:

 Het gebruik van de eSIM op smartwatches , daar zal Proximus hierover communiceren van zodra dit mogelijk is

Reageer