Vraag

DRINGEND! DRINGEND! DRINGEND! Onbruikbare Pay&Go Prepaidcard

  • 2 February 2022
  • 30 reacties
  • 193 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Enkele dagen geleden kreeg ik bericht, zoals verwacht, dat mijn abonnement zou omgezet worden naar een prepaidcard. Dat wist ik vooraf.

Maandag heb ik mijn prepaidcard geïndentificeerd en meteen online opgeladen. Ik kreeg een bevestiging per mail van de identificatie en volgens mijn bankafschriften is het ook gelukt om geld op de prepaidcard te zetten (of Proximus te betalen).

MAAR ik kan al 3 dagen niet bellen, sms-en of op internet en dat is nu wel heel vervelend.

Bovendien blijkt het quasi onmogelijk om iemand fysiek aan de lijn te krijgen wanneer ik probeer te bellen met de gsm van mijn vriend. Of om iemand van de klantendienst te bereiken via een online kanaal. Ik hoop dus via deze weg wél antwoord en vooral een snelle, gepaste OPLOSSING te vinden voor mijn probleem.

Alvast bedankt!

Lore


30 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@LoreV

wat bedoel je? 

nog helemaal niks? :-(   wat zie je op je scherm?

 

ook niet in een ander toestel bijv? 

kan men je ergens telefonisch bereiken indien nodig? vul je dat dan bij in je forum profiel?

Reputatie 7
Badge +3

@LoreV nog bijkomende info:

“Ziet de klant op haar toestel verbinding met een plaatselijke provider?

Indien wel, zou ik persoonlijk eerst proberen die plaatselijke provider manueel aan te passen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=topic/een-probleem-oplossen/netwerk-in-het-buitenland/device/samsung/galaxy-a40
Als de info in CVM klopt en de klant een Galaxy A40 heeft, kan dat via bovenstaande link.
Anders: proximus.be/toestelhulp -> Netwerk in het buitenland -> correct toestel zoeken.

Het is altijd ook mogelijk dat de SIM defect is, maar lijkt me al net iets onwaarschijnlijker dat dat net gebeurt op het moment dat ze naar het buitenland vertrekt.”

kan je nog verder proberen Lore?

groetjes

Reputatie 1

@tina.b op mijn scherm staat dat ik enkel noodoproepen kan doen.

Ik heb dus geen verbinding met een plaatselijke provider.

Wanneer mijn vriend thuis is zal ik mijn simkaart in zijn gsm steken en bekijken of dat werkt.

Ik ben momenteel niet bereikbaar per telefoon, heel vervelend dus. 
Tenzij op de gsm van mijn vriend wanneer die thuis is (ik geef een seintje) of vanaf morgen op een Spaans gsm-nummer (van zodra die installatie rond is zal ik dat nummer toevoegen aan mijn profiel).

Ik heb wel degelijk een Samsung Galaxy A40 en zal stappen doorlopen die u doorstuurde.

Reputatie 1

@tina.b Volgens mij is het in orde!

Na het doorlopen van de stappen in toestelhulp heb ik verbinding kunnen maken met Vodafone ES!

Heb meteen ook geprobeerd om te bellen naar #120# en krijg melding van aantal minuten, mobiele data en sms-en.

Het lijkt dus in orde!

Heel erg bedankt voor jullie hulp!

Reputatie 7
Badge +3

@LoreV Men zou gisteren u gecontacteerd hebben en alles zou nu werken.Indien laat het zeker weten.Groetjes,Joel

Reageer