Vraag

Diensten niet geactiveerd en geraken niet geactiveerd (Voicemail, tweede oproep, groepgesprekken)

  • 28 June 2023
  • 11 reacties
  • 119 Bekeken

Het overzetten van mijn nummer naar proximus heeft lang geduurd omdat er een probleem zou geweest zijn bij mijn oude provider, maar sinds de overzetting blijkt heel veel standaard functies niet geactiveerd te zijn.

Dingen zoals:

  • Voicemail
  • 2de oproep
  • Groepsgesprekken

VOicemail: ALs ik naar 1969 bel krijg ik de melding: voicemail is nog niet actief, gelieve contact openmenen met de klantendienst om het te activeren… als ik daar bel dan sturen ze mij naar myproximus… al reeds meerdere malen gedeactiveerd, 4 uur gewacht, terug geactiveerd, gebeld naar de klantendienst daar zeggen ze wacht 24uur en mijn voicemail blijft non actief.

2de orpoep: ALs ik aan het bellen ben en iemand belt mij krijgt die een rare toon en legt die af, zodat veel van mijn klanten denken dat mijn nummer niet meer werkt… ze komen ook niet op de voicemail terecht zie probleem hierboven…

Groepgesprek: TOen ik vroeger proximus had, kon ik op mijn iphone op een + duwen iemand bij uitnodigen en dan samenvoegen dat werkt ook niet.

Ik heb Woensdag 21/06 gebeld en dan gingen ze het binnen de 24uur oplossen bij tweede lijn 
Ik heb vrijdag 23/06 gebeld, vorig ticket was al afgesloten maar niks opgelost, hebben ze terug een ticket opengedaan bij tweedelijns...
Ik heb maandag 26/06 gebeld, vorig ticket was ook afgesloten maar niks opgelost, hebben ze een ticket opengedaan en beloofd mij te bellen als het in orde zou zijn.
Ik heb woensdag 28/06 gebeld, vorig ticket was terug afgesloten zonder telefoon, en ook niks opgelost.

Persoon zegt dat het probleem bij tweedelijns zit en dat hij alleen een ticket kan aanmaken en hopen dat het inorde komt.

Weet iemand een andere manier om dit terug inorde te maken, want naar de klantendienst bellen helpt blijkbaar niet?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Amedeeke  Ik heb deze vragen bijgezet in je dossier. De communicatie zal via de Ombudsdienst gebeuren. 

@Luc.M om 8u30 telefoon gehad, ze gingen men nummer de-activeren en na 10 minuten weer opnieuw activeren.

Resultaat nu heb ik geen telefoon meer sinds 8u45…

Als je naar mijn gsm nummer belt hoor je dat dit oproep nummer niet meer in gebruik is.

Reputatie 7
Badge +3

@Amedeeke  Ik heb het overgemaakt.

Reputatie 7
Badge +3

@Amedeeke Kan de techinische dienst je op een ander nummer bereiken? Best onder  je profiel zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@Amedeeke  De technische dienst vraagt of je je toestel nog eens wil herstarten. Dank je wel

@Luc.M heb mijn vrouw haar nummer toegevoegd.

Heb ook mijn gsm opnieuw opgestart en het werkt niet.

Heb ook nog eens geprobeerd naar mijn nr te bellen en krijg nog steeds: “het oproep nummer dat u heeft gevormt is is niet in gebruik, om het nummer van u corresponse terug te vinden kan u bellen naar de inlichtendienst 1212..

Heb mijn simkaart ook al in een andere gsm gestoken of het daar aanlag maar dat heeft ook geen oplossing geboden.

Reputatie 7
Badge +3

@Amedeeke  Ik heb het doorgegeven. Dank je wel

Reputatie 7
Badge +3

@Amedeeke  Men laat me weten. Doordat er waarschijnlijk nog een reactie van u is binnengekomen via een soort Equete heeft men een TD reactivatie gedaan en normaal na Dit gaat vannacht doorlopen . Morgenochtend kan men u terug heractiveren. Onze excuses hiervoor. Ik laat dit ook aan de beheerder van je Ombudsdossier weten om dit commercieel aan te passen.

@Luc.M wat is een TD reactivatie ? En waarom starten ze zoiets om 8u30 als dat snachts loopt?

Morgenochtend kan men u terug heractiveren ? of zal men mij terug heractiveren?

Ik vertrek morgen middag naar Frankrijk dit komt ZEER slecht uit. Ik kan niet een week zonder gsm nummer / internet op een remote locatie zitten en hopen dat het opgelost geraakt.

 

Zal maar een reserve nummer, abbonement maar vlug gaan halen want voel al dat dit niet goed gaat komen.

Reputatie 7
Badge +3

@Amedeeke  Je nummer is gereactiveerd. Best eens herstarten. Prettige vakantie

Reageer