Vraag

Deactivatie mobiele betalingen

  • 29 February 2024
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

@tina.b  @Luc.M  @HeidiE  @Joel M 

Voor beide gsm-nummers in ons Flex S-pack heb ik via MyProximus de mobiele betalingen gedeactiveerd. Is dit goed doorgestroomd in het systeem en staat het niet meer actief?

Aanvullend ontving ik zonet een sms met de mededeling: “je mobiel is gemigreerd in Pack”. Wat wordt hiermee bedoeld?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca  Dag, deze zijn actief sinds 29/2/2024. Groetjes Luc

@Luc.M  Je bedoelt dat de mobiele betalingen niet meer actief staan?

Is voor de rest alles in ons pack hetzelfde gebleven?

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca  Ja dat klopt. De barring voor mobiele betalingen is via My Proximus geactiveerd en actief. 

@Luc.M 

Bedankt voor de update. Aanvullend ontving ik gisteren na de deactivaties een sms met de mededeling: “je mobiel is gemigreerd in Pack”. Wat wordt hiermee bedoeld?

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca  Ik heb al je orders nagekeken van 29/2. Aan het pack zijn geen wijzigen toegebracht. Alles staat goed en normaal.

Reageer