Skip to main content

Beste,

Deze avond kreeg ik een sms dat mijn data 80% was opgebruikt om enkele seconden hierna een sms te krijgen dat de data op is. Direct daarna overschreden met €5, overschreden met €25, €48 en als laatste de €60. Moest ik de 1 en de 2e smsjes vroeger hebben ontvangen had ik mijn internet meteen afgezet. Heel jammer dat deze niet komen op de moment als waarschuwing waarvoor ze bedoeld zijn. Enige oplossingen hiervoor?

alvast bedankt.

Daar zal morgen iemand van Proximus zeker naar kijken. Zet dus zeker voldoende elementen zoals klantennummer, gsm, ...in uw forumprofiel, dan vinden ze u gemakkelijker.


het zou ook ook goed zijn als er bvb een blokkering zou kunnen worden ingesteld die je bvb kan zelf kiezen en instellen op  0€ 5€ , 10 € enz… zodat je nooit voor verrassingen kunt komen te staan.

NB: forumprofiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile ) > 
tekstvelden met “privé” aangeduid, alleen voor prox medewerkers zichtbaar.


@Shelseydb Kan u mij het klantnummer en gsm-nummer bezorgen waarover het gaat.Dan kijk ik het even na voor u.Dit kan u aanvullen op uw profile.Groetjes,Joel


@Shelseydb Kan u mij het klantnummer en gsm-nummer bezorgen waarover het gaat.Dan kijk ik het even na voor u.Dit kan u aanvullen op uw profile.Groetjes,Joel

Ik heb mijn gegevens zonet aangepast.

groetjes, 

Shelsey

 


@Shelseydb Ik heb u de nodige info verstuurd via privébericht.Groetjes,Joel


@Shelseydb Ik heb u de nodige info verstuurd via privébericht.Groetjes,Joel

Hartelijk dank voor de snelle hulp!

Groetjes Shelsey


@Shelseydb Graag gedaan.Groetjes,Joel


Reageer