Vraag

Daily Roaming Pass

  • 7 January 2022
  • 2 reacties
  • 297 Bekeken

waar moet ik de Daily Roaming Pass optie activeren?

Ik kan ze niet vinden tussen de opties van mijn mobiel abonnement in de MyProximus app.


2 reacties

zie bv onder “Andere vragen” meer bepaald de vraag :

Wat moet ik doen om van de Daily Roaming Pass te kunnen genieten?

Voor klanten met een mobiel abonnement wordt de Daily Roaming Pass automatisch geactiveerd voor een periode van 24 uur zodra zij :  enz…...

 

Reputatie 7
Badge +3

@josialaers Zoals @Martin al aanhaalde wordt dit automatisch geactiveerd.

Voor klanten met een mobiel abonnement wordt de Daily Roaming Pass automatisch geactiveerd voor een periode van 24 uur zodra zij :

  • mobiele gegevens verbruiken in het bezochte land
  • bellen naar België of naar het bezochte land
  • een oproep ontvangen (ongeacht het land van de oproep)
  • de gratis limiet overschrijden van 2 verstuurde sms'jes en 2 verstuurde of ontvangen mms'jes:
    • 2 sms’jes verzonden naar België of het bezochte land
    • 2 mms’jes verzonden naar België of het bezochte land of ontvangen in het bezochte land
    • De ontvangst van een sms, ongeacht de land van herkomst, is altijd gratis en activeert de Daily Roaming Pass niet

Telkens wanneer een Daily Roaming Pass wordt geactiveerd, wordt een sms verstuurd. Deze informatie is ook zichtbaar in de MyProximus app.

Voor klanten met een prepaidkaart verandert er niets ten opzichte van vandaag. Zij kunnen geen gebruik maken van de Daily Roaming Pass en zullen dus worden gefactureerd volgens de tarieven die Proximus in het bezochte land toepast.

Groetjes,Joel

Reageer