Vraag

Cashback Oneplus 9Pro 256GB

  • 6 April 2021
  • 3 reacties
  • 261 Bekeken

Beste,

 

 

Op 01/04 de OnePlus 9Pro van 256GB besteld, aangezien er nog tot t.e.m. 04/04 een cashback actie t.w.v. 240 EUR was.

Vandaag de gsm ontvangen, maar ik vind nu niets meer op de website terug om die cashback aan te vragen? Ik las omtrent de voorwaarden nochtans “dat deelnemen aan de actie mogelijk blijft tot twee weken na het aflopen van elke actie. Dat geeft u voldoende tijd om te registreren”.

 

Er was wel een voorwaarde van max. 800 personen die aan deze actie konden deelnemen, misschien is dat totaal bereikt?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@kdebergh 

Heb je je ingeschreven via www.proximus.myactions.eu ?

OnePlus 9 Pro €240 Cashback

23-03-2021 tot 04-04-2021

€240 Cashback bij aankoop van een OnePlus 9 Pro in combinatie met een data phone abonnement bij Proximus

Schrijf je nu in… 

Op die website is ook een tabblad met veelgestelde vragen… daar staat oa in dat het duidelijk vermeld zal worden als het max aant deelnemers is bereikt ?

Succes...

groeten

Tina

 

@kdebergh

Heb je je ingeschreven via www.proximus.myactions.eu ?

OnePlus 9 Pro €240 Cashback

23-03-2021 tot 04-04-2021

€240 Cashback bij aankoop van een OnePlus 9 Pro in combinatie met een data phone abonnement bij Proximus

Schrijf je nu in… 

Op die website is ook een tabblad met veelgestelde vragen… daar staat oa in dat het duidelijk vermeld zal worden als het max aant deelnemers is bereikt ?

Succes...

groeten

Tina

 

Dag Tina,

 

 

Ah super, was die site die ik zocht, maar niet vond.

P.S. Die eerste link werkt niet (foutmelding), waarschijnlijk daardoor dat ik de site niet meer terugvond?

Ik kon me nog niet inschrijven, aangezien ik eerste de gsm moest ontvangen om IMEI code in te kunnen geven. Ik zie wel dat de actie er nog tussen staat, ik doe het nodige :)

 

Groeten,

Kevin

Reputatie 7
Badge +3

@kdebergh 

Succes :-)

Reageer