Skip to main content
Vraag

bpost heeft mijn telefoon/pakje kwijtgeraakt tijdens transport van proximus>bpost

  • 3 November 2023
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een telefoon besteld met een mobiel abonnement, Die werd verstuurd door proximus naar bpost. De track and trace heb ik gekregen en stond 2 dagen dat bpost het aan het verwerken was, op de 3e dag kreeg ik een mail van bpost dat de inhoud van mijn pakje leeg was en dat ik de afzender moest bellen (proximus) dat heb ik gedaan.

Ik zou teruggebeld worden en dat duurt langer dan verwacht. Kunnen jullie nu uitzoeken hoe het zit met dit? en de bestelde gsm zijn imei blokkeren. Zodat niemand het kan gebruiken.

ik zit zonder gsm en weet niet precies wat ik kan doen? mijn klantnummer is 29469477. 

Ik heb een nieuwe topic gestart vanwege de groene vinkje perongeluk gedrukt.

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Hasanhilmi  Ik sluit deze als dubbel