IK KRIJG OP MIJN REKENING 9779 CELLCANDY TE BETALEN EN HEB ER NOOIT EEN ABONNEMENT OPGENOMEN - HOE DIT GELD TERUG VORDEREN
IK ZIE DEZE VRAAG AL IN 2017
Hoofdletters op een forum gebruiken staat gelijk aan schreeuwen. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is, tenslotte wil je toch geholpen worden ? ;)
Dergelijke vragen passeren hier helaas bijna dagelijks, maar meestal van andere betaaldiensten. De Proximus mensen weten dus hoe en wat ze kunnen doen voor jou.
Maar wie je bent en over welk nummer weten ze niet van je pseudoniem,
Daarom kun je zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, zodat de Proximusmedewerkers weten wie je bent en zeker over welk gsm-nummer het gaat.
Wees gerust, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je ook nog bijkomende informatie geven als je dat wil.
Daarna klik je onderaan links op "sla wijzigingen op".
Als dat gedaan is, laat het hier even weten, dan kan men aan de slag.
Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus
&
Cfr de van toepassing zijnde wetgeving kunt u ook bij uw operator klacht neerleggen en dient deze uw klacht aan de betrokken partij over te maken (voor terugbetaling indien onterecht)
- het woord STOP sturen naar 9779
- bellen naar het nummer 02/880 03 98
- een mail sturen naar be@playingvito.com
Succes!
Dat is inderdaad altijd best dat je in eerste instantie zelf klacht indient, maar in veel gevallen stopt het daarmee niet en moet PX zelf klacht procedure instellen tegen hen waar wordt nagetrokken of zij aan alle voorwaarden voldoen en indien niet zelf het geld teruggestort moet worden.
laat je ons weten als je verdere hulp nodig hebt?
groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.