Dag, had vorig jaar een Oneplus 9 Pro besteld, ben altijd een trouwe iPhone user geweest, maar na maanden gebruik ben ik niet echt een fan van android, ik zou graag deze smartphone stopzetten, moet nog een 382.57 euro betalen, enige idee of ik dat online kan doen? En behoud ik mijn nummer na stopzetten van de gsm?
Dag
Dag,
De Mobilus Unlimited kan gewoon behouden blijven. Een nieuw Data Phone-abonnement is afhankelijk van het gekozen toestel. Vraag ik onze administratieve dienst om je lopende contract te onderbreken?
Ja is goed, wordt het onmiddelijk verbroken of zit er een tijdspan tussen?
Vandaag als het mogeljk is :)
Thanks
Goeie dag
hoe kan ik nu direct gsm afkopen voor een andere gaan te halen???
mvg
Goeie dag.
ik heb contact gehad met proximus en blijkbaar kan ik dat niet omdat de rekening van de twee telefoons te hoog zijn voor af te kopen.
ik vind het zo raar dat het niet gaat.
mvg
Je mag blijkbaar maar tot een bepaald bedrag gaan voor af te kopen.
wij zitten met de twee toestellen over de 800€
mvg
Hey
Waarom kunnen wij niet direct een andere pakken. Andere keren lukt dat wel. Wij heb en dat nog zo gedaan.
mvg
Ter info: na 16u30 komen de PX moderatoren hier niet meer langs.
Hey joel m
Waarom kunnen wij niet direct een andere pakken. Andere keren lukt dat wel. Wij heb en dat nog zo gedaan.
mvg
Wat ik bedoelde was dat u het contract onmiddellijk kunt stopzetten en een nieuw contract kunt aangaan, mits er geen openstaande facturen meer zijn. De verbrekingskost dient u nadien met de factuur te betalen.
Excuses voor de verwarring.
Groetjes,
Joel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.