Skip to main content

Dag, had vorig jaar een Oneplus 9 Pro besteld, ben altijd een trouwe iPhone user geweest, maar na maanden gebruik ben ik niet echt een fan van android, ik zou graag deze smartphone stopzetten, moet nog een 382.57 euro betalen, enige idee of ik dat online kan doen?  En behoud ik mijn nummer na stopzetten van de gsm?

Dag @Lemmelleni we kunnen inderdaad het Joint Offer contract stopzetten en de afkoopwaarde wordt dan op je volgende factuur aangerekend. Je nummer kan behouden blijven. Wens je ook een ander abonnement?  Groetjes, Heidi

Dag, @HeidiE Ik heb nu een onbeperkt mobiel abonnement zou deze graag willen behouden met de volgende gsm dat ik bestel via jullie webshop.

De Mobilus Unlimited kan gewoon behouden blijven. Een nieuw Data Phone-abonnement is afhankelijk van het gekozen toestel. Vraag ik onze administratieve dienst om je lopende contract te onderbreken?

Ja is goed, wordt het onmiddelijk verbroken of zit er een tijdspan tussen? 

@Lemmelleni ik kan het op het einde van de maand zetten of meteen op vandaag?

Vandaag als het mogeljk is :)

@Lemmelleni we doen het nodige! ;)

Thanks @HeidiE 

Goeie dag

hoe kan ik nu direct gsm afkopen voor een andere gaan te halen???

mvg

@Tarara U kunt via de shop uw lopend contract opzeggen, waarna direct de restwaarde van het gsm-toestel wordt berekend. Dit bedrag zal vervolgens op de Proximus factuur worden aangerekend. U kunt dan ook in de shop een nieuw toestel kopen.Dit alles is ook mogelijk via het gratis nummer 0800 22800.Groetjes,Joel

Goeie dag. 

ik heb contact gehad met proximus en blijkbaar kan ik dat niet omdat de rekening van de twee telefoons te hoog zijn voor af te kopen. 
ik vind het zo raar dat het niet gaat.

mvg

Je mag blijkbaar maar tot een bepaald bedrag gaan voor af te kopen. 
wij zitten met de twee toestellen over de 800€

mvg

@Tarara Ik heb het nog eens extra nagevraagd en het maakt niet uit wanneer je verbreekt en hoeveel het bedrag is.Als de verbrekingkost is gestort dan kan je gewoon een nieuw toestel aanschaffen.Groetjes,Joel

Hey

Waarom kunnen wij niet direct een andere pakken. Andere keren lukt dat wel. Wij heb en dat nog zo gedaan. 

mvg

@Tarara 

Ter info: na 16u30 komen de PX moderatoren hier niet meer langs.

Hey joel m

Waarom kunnen wij niet direct een andere pakken. Andere keren lukt dat wel. Wij heb en dat nog zo gedaan. 

mvg

@Tarara 

Wat ik bedoelde was dat u het contract onmiddellijk kunt stopzetten en een nieuw contract kunt aangaan, mits er geen openstaande facturen meer zijn. De verbrekingskost dient u nadien met de factuur te betalen.

Excuses voor de verwarring.

Groetjes,
Joel

Reageer