Beantwoord

Bestelnummers uit men profiel weg doen ( zie ticket ) als het niets is

  • 30 June 2023
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hallo , 

In mijn opvolging zie ik een bestelling staan van 23 juni 2023 & 26 juni 2023 , ik denk dat dit bugs zijn na al mijn problemen die ik heb gehad sins ik van Mobile Vikings ben overgeschakeld naar Mobile Unlimited van Proximus , dus als dit niets is gelieve die 2 weg te doen  ( op afgewerkt zetten aub ! ) 

Nog 1 vraag: waarom zie ik bij mijn persoonlijke informatie mijn factuuradres 4 keer staan? Ik wil niet 4 keer een abonnement betalen he , terwijl ik er maar 1 heb ! ( Mijn eerste factuur wacht ik nog altijd met onzekerheid af , ook hoop ik dat men domiciliëring nu al werk als ik men 1ste factuur heb , hoewel ik nog niet weet of het een normaal factuur gaat zijn of een bug factuur )

icon

Beste antwoord door tina.b 3 July 2023, 11:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@bigMODDER 

wij zien  1 actief abonnement

er is een domiciliering actief

de eerste aanrekening is er nog niet…  we laten dat nakijken...

er is bij ons geen openstaand order meer onder je producten: zal nog moeten doorstromen naar MyProximus?

wordt vervolgd…

groetjes,

Tina

 

Reputatie 3
Badge

@tina.b , Ik dank u voor de info , nu is het nog afwachten naar men 1ste factuur.

 

 

Reputatie 3
Badge

Heb ondertussen mijn 1ste factuur gekregen en alles ziet er goed uit . Ben tevreden van de hulp die de medewerkers van Proximus hier & op Facebook hebben gedaan !

Reputatie 7
Badge +3

@bigMODDER fijn om te lezen dat het in orde is! 😊

Reageer