Vraag

Bestelling annuleren

  • 3 December 2022
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Beste, 

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst voor een abbonement met een iPhone 14 pro 256GB Space Black. Ik wil de bestelling annuleren omdat ik een verkeerde iPhone heb besteld. Kan dit via deze topic behandeld worden? 

  • Klantnummer: 3016****
  • Réf.: R4WEBSHOP016252953

Alvast bedankt ! 


2 reacties

@Rayan Ouadrassi  Ter info:  Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Best ook nooit privégegevens, zoals klantnr. telefoonnr. enz, posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editen door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Kijk ook eens via Myproximus of je daar iets van je bestelling terugvindt

Een toestel terugsturen of omruilen of bestelling annuleren | Proximus

.

Reputatie 7
Badge +3

@Rayan Ouadrassi 

annulatie van het order is lopende

groeten

Tina

Reageer