Beantwoord

Bellen van België naar Nederland.

  • 10 November 2021
  • 36 reacties
  • 1014 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Ik en mijn vrouw hebben het Flex Mobile abonnement. Wanneer ik bel vanuit België met mijn gsm naar mijn vrouw haar gsm die zich op dat moment in Nederland bevindt, is dit betalend of zit dit in ons abonnement inbegrepen.

Bellen van een Europese zone bijvoorbeeld Nederland naar België zit wel inbegrepen.

Naar elkaar bellen in een Europees land is ook inbegrepen.

icon

Beste antwoord door M_016 10 November 2021, 11:54

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Johan Vdberk Ik heb alle nodige feedback doorgestuurd naar mijn verantwoordelijke in verband met de foutieve behandeling van jouw dossiers. Ik vind dit namelijk zelf ook niet kunnen dat (in mijn ogen) een heel simpele vraag verkeerd wordt beantwoord (dossier 49613156) en dat er geen gevolg werd gegeven aan jouw volgende vraag (49646254) verwijzend naar de ombudsklacht. Deze escalatie zal via mijn verantwoordelijke doorgestuurd worden naar de verantwoordelijken van de betrokken dossierbeheerders. Je mag erop rekenen dat hier gevolg aan wordt gegeven. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Dankjewel.

Voor ons ging het er ook over en zijn er over aan het nadenken om een overstap te doen.

 

Reputatie 2

Beste Antonella,

Naar mijn mening zou er een interne en externe audit dienen te gebeuren op vlak van kennis. Hoe kun je nu iemand een contract afsluiten met te weinig kennis of foutieve informatie.

Reputatie 7
Badge +3

@Johan Vdberk Aangezien ik nu van alles op de hoogte ben, heb ik het ombudsdossier op mijn naam genomen voor de behandeling en verdere opvolging. Als tegemoetkoming heb ik alvast 3 gratis filmcredits geactiveerd op jouw TV-account. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Dankjewel voor de feedback.

Reputatie 7
Badge +3

Dankjewel Daisy en mijn dank aan al de andere voor het volgen en de antwoorden. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Ondertussen ben ik gestart om de details van ons Mobile Flex te exporteren naar excel van mijn nummer en van het nummer van mijn vrouw. ook hier loopt het mank. Alle voorgaande facturen kan ik exporteren van mij en mijn vrouw alleen het laatste factuur kan ik alleen van mijn nummer exporteren. Hier heb ik ook een mailtje voor gedaan, ik ben benieuwd.

Dag @Johan Vdberk Het is voor de factuur van oktober waarop het verbruik van september staat dat het niet lukt om de details in Excel te krijgen. En dit enkel voor het gsm-nummer eindigend op 12? Dus met alle andere facturen (de oudere en de meest recente) lukt dit wel? Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Dag Antonella,

 

Ik heb het daarnet nog eens geprobeerd en nu lukt het wel. Op het laatste factuur komt nu zelfs de 014 nummer van TV erbij staan.

Misschien kan je ook eens nakijken voor de deactivering van studio 100 GO Pass, de knop voor deactiveren werkt niet en via de TV lukt het ook niet. Ik krijg als melding het volgende, Uw bestelling is in behandeling en ik word bedankt voor mijn geduld. De gratis proefperiode loopt af op 30/11/2021.

Mvg, Johan.

Reputatie 7
Badge +3

@Johan Vdberk Het 014-nummer is het fictief lijnnummer van uw internet- en tv-verbinding. Deze staat altijd vermeld op de factuur. Het vast internetverbruik en het verbruik onder TV (bijvoorbeeld gehuurde films) worden onder dit nummer geregistreerd.

De Studio 100 Go Pass is de Try&Buy versie met als einddatum 30/11/2021. Dit betekent dat deze automatisch zal worden stopgezet na een maand en voor jou is dat op 30/11. Hiervoor hoef je zelf niets te doen.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2

Beste Antonella, hartelijk bedankt voor de feedback en de service. Van ons krijg jij een dikke pluim.

Groetjes,

Johan & Jacqueline

 

Reputatie 2

Beste Antonella, ook het probleem Studio 100 GO Pass is opgelost. Wij kunnen de maand gratis kijken uitdoen en staat nu als gedeactiveerd. Hartelijk bedankt.

Voor ons ben jij de max.

Groetjes,

Johan & Jacqueline

 

 

Reputatie 7
Badge +3

 

 

Reageer