Vraag

beheerder

  • 5 May 2020
  • 9 reacties
  • 140 Bekeken

Beste,

Situatie: ik heb reeds 3 abo’s lopen van gsm bij proximus: mezelf, vrouw en oudste zoon.

Nu had ik graag voor mijn jongste zoon ook gsm en abo gekocht.

Niet evident in deze coronatijden, ik heb poging ondernomen door te bellen maar daar ben ik echt niet veel wijzer van geworden. Tevens lukt het mij niet om op my proximus beheerder te worden.

Ook dit heb ik proberen melden via chat, als antwoord kreeg ik te horen dat ze weten dat daar problemen zijn. 

Kan iemand mij van proximus verder helpen in bvb welk abo ik best neem voor mijn zoon en of dit eventueel in combinatie kan met toestel? Kan dit opgestuurd worden gezien de huidige situatie…

Vriendelijke groeten,

Nesten

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

Indien er problemen zouden zijn met mobiele app, misschien best ook eens proberen via de website

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nesten kun je klantgegevens + een contactnummer invullen op je profiel, dan laat ik je door de commerciële dienst opbellen. Grt, Heidi

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Dag @Nesten kun je klantgegevens + een contactnummer invullen op je profiel, dan laat ik je door de commerciële dienst opbellen. Grt, Heidi


Ok thx, net klantgegevens en contactnummer ingevuld op profiel.

Ter info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

Indien er problemen zouden zijn met mobiele app, misschien best ook eens proberen via de website


werkt beiden niet

 

Reputatie 7
Badge +3

@Nesten 

Afhankelijk van de leeftijd van je zoon, kan je misschien opteren voor een abo met full control ? zodat het abonnement niet overschreden kan worden ?

Via de website vind je alle mogelijke toestellen en abonnementen, voorwaarden… dit kan zeker opgestuurd worden.  Er worden dagelijks toestellen verzonden.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_device_finder/particulieren/toestellen/winkel.html?offerType=jointoffer#?offerType=jointoffer&page=1

We kunnen je ook laten terugbellen ivm het toestel ?

 

Wat bedoel je met : “werkt beiden niet” : je hebt de stappen via de support pagina gevolgd ? 

op welk scherm blokkeert het en krijg je foutmelding ?

groeten,

Tina

Beste Tina,

Met “werken beiden niet” daarmee bedoel ik dat het zowel niet lukt op de app als op de website om beheerder te worden. Ondertussen heb ik al via chat een abo besteld (mobilus s full control). Daarnet berichtje ontvangen met zijn nummer en simnummer, ik veronderstel dat het kaartje verstuurd wordt/is.

Blijkbaar lukt het niet om beheerder te worden door een technisch probleem, raar dat jullie daar niet op de hoogte van gebracht worden.

Er had al iemand gereageerd hierboven met de melding dat als ik mijn profielgegevens zou aanpassen dat dan iemand ging bellen. Profielgegevens aangepast maar nog niemand gehoord.

groeten,

Nesten

 

 

Blijkbaar lukt het niet om beheerder te worden door een technisch probleem, raar dat jullie daar niet op de hoogte van gebracht worden.

Dat id iets wat wel nog voorvalt en hier gemeld wordt dus zal dit ook wel door proximus gekend zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@Nesten 

ik heb de collega’s van MyProximus gecontacteerd en om hulp gevraagd.

zij zullen via mail de nodige hulp doorsturen.

mvg, 

Tina

Reageer