Vraag

Bedrag mogelijk foutief betaald

  • 7 November 2020
  • 13 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste,

Ik zie in mijn boekhouding dat er een bedrag betaald werd aan Proximus van 369 EUR op 2/1/2020. Ik vermoed dat dit foutief betaald werd, want ik vind hiervoor geen factuur terug.

Ik ben begin dit jaar klant geworden en heb toen samen met een abonnement ook een smartphone aangekocht. Hiervoor is er nog een betaling gedaan van 462,53 op 3/2/2020 en is er wel een factuur. Alle overige betalingen en facturen zijn ook correct.

Ik vermoed dus dat deze betaling ook voor de smartphone bedoeld was, maar dat hier iets is misgelopen.

Kan u dit nakijken en mij het bedrag terugstorten?

Ik heb geprobeerd dit telefonisch te regelen met de helpdesk, maar de eerste keer werd ik te woord gestaan door een incapabele en botte persoon die mij om het factuur van die betaling vroeg en dus nog maar de vraag niet kon vatten en de telefoon heeft neergelegd. De tweede keer was het een vriendelijke en behulpzame persoon die de vraag verder stuurde intern en mij in wacht heeft gezet, maar na in tijd dan heeft neergelegd of althans de verbinding werd verbroken.

Klantnummer 622949393


13 reacties

Reputatie 1
Badge

Ok ik probeerde nogmaals vie telefoon en de derde keer had de persoon meteen mijn gegevens en het eerdere opzoekwerk. Er werd een backoffice ticket aangemaakt en men belt mij begin volgende week hierover. Dank U Cheyenna, 864979.

Proximus, als ik jullie was zou ik jullie helpdeskmedewerkers laten beoordelen en grondig doorlichten. De eerste persoon die ik aan de lijn kreeg kan echt niet door de beugel en zit absoluut niet op zijn plaats.

FYI: hier op het forum komt in het weekend en feestdagen niemand langs die van proximus zelf is,, maar maandag zullen ze hier de draad wel opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Paul_ fijn om te horen dat Cheyenna wel het nodige gedaan heeft. Je feedback wordt doorgegeven. Groetjes, Heidi

Reputatie 1
Badge

Dag @HeidiE , helaas, men zou mij bellen begin van de week, maar dit is niet gebeurd. Gelieve jullie afspraken na te komen. Kan u mij laten weten wanneer ik gebeld ga worden?

zal voor maandag zijn als de proximus medewerkers hier terug langskomen op het forum.

Overbodige melding had ze blijkbaar al gepost !

Reputatie 1
Badge

Dag @Martin , dankjewel, maar zulke berichten zijn toch niet echt nuttig. Je hebt dit hier al gemeld. Toch bedankt voor de moeite.

Dat is inderdaad zo alleen de oplossing zelf is nuttig.

succes.

Reputatie 7
Badge +3

@Paul_ 

Beste,

heb je een ticket nummer gekregen ? dat zou ons al verder helpen ?

Onder je facturatie vind ik de betaling van het toestel inderdaad geboekt staan.

Het andere bedrag staat niet ingeboekt onder je klantennummer.

Ik stuur je een privébericht over de gegevens die we nodig hebben voor verder onderzoek.

vriendelijke groeten,

Tina

 

Reputatie 1
Badge

Geen ticket nummer gekregen. Kan u vragen aan Cheyenna, 864979?

Ik heb de info op antwoord gezet in privébericht.

Reputatie 7
Badge +3

@Paul_ Er is hiervoor een dossier 46785314 overgemaakt aan de financiële dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 1
Badge

Bedankt @Joel M en @tina.b om dit vast te pakken in als dossier op tafel gekregen te hebben.

Reputatie 7
Badge +3

@Paul_ 

goed nieuws

Gisteren werd dat bedrag gevonden tussen de betalingen van de e_shop en de terugbetaling is aangevraagd.

groeten

Tina

Reputatie 1
Badge

Bedrag werd teruggestort, bedankt!

Reageer