Beste,
Ik zie in mijn boekhouding dat er een bedrag betaald werd aan Proximus van 369 EUR op 2/1/2020. Ik vermoed dat dit foutief betaald werd, want ik vind hiervoor geen factuur terug.
Ik ben begin dit jaar klant geworden en heb toen samen met een abonnement ook een smartphone aangekocht. Hiervoor is er nog een betaling gedaan van 462,53 op 3/2/2020 en is er wel een factuur. Alle overige betalingen en facturen zijn ook correct.
Ik vermoed dus dat deze betaling ook voor de smartphone bedoeld was, maar dat hier iets is misgelopen.
Kan u dit nakijken en mij het bedrag terugstorten?
Ik heb geprobeerd dit telefonisch te regelen met de helpdesk, maar de eerste keer werd ik te woord gestaan door een incapabele en botte persoon die mij om het factuur van die betaling vroeg en dus nog maar de vraag niet kon vatten en de telefoon heeft neergelegd. De tweede keer was het een vriendelijke en behulpzame persoon die de vraag verder stuurde intern en mij in wacht heeft gezet, maar na in tijd dan heeft neergelegd of althans de verbinding werd verbroken.
Klantnummer 622949393