Beantwoord

@Proximus - Corporate - stopzetting werknemerscontract - behoud nummer / reactivatie via Prepaid

  • 7 September 2023
  • 12 reacties
  • 143 Bekeken

Beste Proximus,

Ik heb mijn nummer al vele jaren en de laatste jaren was deze via mijn werkgever van peronal naar corporate overgeschakeld.
Ik heb een aanvraag ingediend via mijn werkgever op deze nummer om te zetten naar personal.
Maar mogelijks is deze aanvraag te laat ingediend om volleidg afgewerkt te worden?
Nu heeft mijn SIM-kaart geen ontvangst meer.

Ik begrijp dat jullie deze kunnen omzetten naar Prepaid? Is dit nog mogelijk? Of is mijn nummer nu voorgoed kwijt? (Dit is een administratief kluwen, denk aan Itsme, en tientallen/honderden diensten die geactiveerd zijn via mijn nummer)?

Ik heb nooit een SMS ontvangen om om te schakelen naar Prepaid, zoals mij werd beloofd toen ik belde naar jullie Proximus corporate klantendienst.

Kan u mij contacteren via mijn e-mail adres of via privaatbericht op dit forum?

Mvg.

icon

Beste antwoord door NaamGebruiker 20 September 2023, 12:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

OK, is opgelost. Bedankt.

Echter, wanneer ik me te probeer te identificeren via sms-bericht (content: “IDENT telefoonnummer telefonnummer”) naar 8804, dan krijg ik volgende respons:

Beste Proximus-klant, de identificatie van een prepaidkaart kan alleen met een prive-klantenprofiel en niet met het profiel dat jij hebt gebruikt. Kan je even checken en opnieuw proberen? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

Ter info

Via 8804 IDENT kunt u enkel een Pay&Go nr/SIM registreren vanaf een ander GSM nr gekoppeld aan een Proximus mobiel abonnement dat op uw naam staat (Proximus klantnr)

(tenzij het zou gedaan worden via een Proximus mobiel abo op naam van en met akkoord van een familielid)

 

= identificatie is enkel mogelijk via e-id of via een Proximus center indien u over geen Proximus mobiel abonnement beschikt

Reputatie 7
Badge +3

@NaamGebruiker 

Graag je forum profiel aanvullen met alle mogelijke gegevens.

Waarschijnlijk word je het snelst geholpen via een shop die aanpassingen kunnen doen.

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

mvg, Tina

Beste @tina.b @M_016, Ik heb nu de instructies gevolgd i.v.m. het aanvullen van mijn profiel met alle mogelijke gegevens. Kunnen jullie mij langs deze weg verderhelpen aub?

Ik was vrijdag uitzonderlijk om 17u gestopt met werken, maar er was een te lange wachtrij in de Proximus winkel. Ik ben niet geholpen kunnen worden voor sluitingstijd.

Kan ik langs een andere weg verdergeholpen worden i.v.m. identificatie van mijn simkaart?

Iemand van PX zelf komt pas maandag hier terug langs. 
mss kun je nu nog naar een PX shop gaan

Als iemand van Proximus me hier kan assisteren, ik zou het erg appreciëren, aangezien mijn simkaart geen berichten meer kan ontvangen. Dit is lastig, aangezien ik op deze manier geen 2FA meer kan gebruiken, en ik heb dit nodig voor een werkgever om een contract te tekenen.

Hoi @proximus kan iemand me helpen?

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u vandaag geen reactie van een Proximus mdewerker (moderator) zult bekomen, maar indien u zich niet kunt identificeren via e-id (en u geen  mobiel abonnement onder uw naam bij Proximus hebt) zal er vermoedelijk/normalerwijze niets anders opzitten dan de registratie in een nabijgelegen Proximus center te laten uitvoeren

Reputatie 7
Badge +3

@NaamGebruiker

we zoeken mee naar een oplossing

Een collega stelde voor om er tijdelijk een abonnement van te maken? We hebben nog een klantennummer van jou gevonden…

eventuele kosten vh abo verrekenen we als hij terug op p&g staat?

Jammer dat het in de shop niet gelukt is, dat blijkt nog altijd de meest effectieve als het online niet lukt.

ik hou je op de hoogte

groeten

Tina

Hoi, alvast bedankt. Het is niet meer nodig. Ik ben gisteren geholpen in de proximus winkel.

Reputatie 7
Badge +3

@NaamGebruiker Super om te lezen dat het voor u in orde is gekomen.Groetjes,Joel