Beantwoord

App niet aangepast na aanpassing contract

  • 17 januari 2018
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Heb in december een aanpassing laten uitvoeren in men tuttimus pack,
maar deze is niet aangepast in de app.
ben voor de gsm naar full control gegaan, en heb volgens de app maar 1.5G en volgens men contract 3G.
icon

Beste antwoord door LorentzV 18 januari 2018, 14:46

Full Control S heeft inderdaad 3GB in de plaats van 1.5GB in een Tuttimus pack. Kan even duren op MyProximus eerdat dit in orde is.

Groetjes,
Lorentz.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Full Control S heeft inderdaad 3GB in de plaats van 1.5GB in een Tuttimus pack. Kan even duren op MyProximus eerdat dit in orde is.

Groetjes,
Lorentz.
Heb ook aanpassing laten uitvoeren naar full control m in tuttimus pack. (In hun notities hetende comp pack) Werd in 01/18 uitgevoerd maar sindsdien niks aangepast in app/my proximus. Blijft op 4GB in plaats van 11GB. Het abonnement heeft een dataphone-optie
Er werd bovendien een sms verstuurd dat de limiet van 4GB bijna bereikt was terwijl 11GB eigenlijk gerechtigd is.
DIT KAN NIET!

Reageer