Vraag

afgesloten mobiel nummer

  • 4 March 2024
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Beste, 

 

Wegens een fout van iemand bij Proximus op de klantendienst werd zaterdag mijn mobiel nummer geblokkeerd. 

De persoon van de klantendienst heeft mijn account verwisseld met het account van iemand met dezelfde naam en heeft mijn mobiel nummer foutief verwijderd.

Ik kan dus niet meer bellen en na 5 (!!!!) uren contact gehad te hebben met verschillende personen vandaag, blijkt de enige optie om een nieuw nummer te nemen met een nieuw abonnement.

 

Gezien dat de fout volledig bij jullie ligt, wil ik een oplossing om mijn oude nummer te behouden. 

Deze blijft 6 maanden behouden, dus technisch is het absoluut mogelijk om dit opnieuw te activeren!!

 


2 reacties

@Phill 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Phill zoals @Martin al aangeeft hebben wij meer info nodig, vul je deze aan? Merci, Heidi

Reageer