Beste
Klantnummer 611875323
Beste op 7 maart telefoon gekocht bij jullie die werd vorig week woensdag geleverd samen met de nieuwe simkaart om de overstap van BASE naar jullie te maken. Op mijn app staat nog steeds dat het pakket onderweg is. Ik ben re
eds vrijdag in juli shop geweest om te bevestigen dat ik telefoon ontvangen heb. Moest nog es twee werkdagen wachten. Wat ik niet begrijp op de app staat nu nog steeds dat mijn pakket onderweg is. Ik begrijp het probleem eigenlijk niet nog nooit heb ik bij veranderen van operator zo lang moeten wachten. Breng dit aub in orde. Als ik morgen weer naar de shop moet om te vragen hoe zit het nu is het goed mogelijk dat de winkelbediende mijn frustratie ontvangt. Ik heb immers wel wat beters te doen dan telkens naar de shop te rijden. Bestelnummer: R4WEBSHOP007029677
Hopelijk snel in orde of ik ben bij einde contract gegarandeerd opnieuw weg bij Proximus.
Mvg treeshuysentruyt@hotmail.be