Skip to main content

We hebben dinsdag een pay & go kaart laten omzetten naar een flex abbo.

 

Helaas is dit abbo op zaterdag nog steeds niet actief terwijl we het dringend nodig hebben. 

 

Hopelijk kan dit snel in orde komen. 

 

Mvg, 

 

Niki

hier op het form in ieder geval niemand van proximus zelf je kunnen verder helpen aangezien ze in het weekend niet op het forum komen, de helpdesk is wel bereikbaar op 0800 22 800 (maar nu zal het te laat zijn) of mss ook via twitter of facebook (facebook-messenger)

 


Dag @triniki kun je in het klantprofiel de klantgegevens aanvullen voor nazicht? Groetjes, Heidi


Om de benodigde informatie toe te voegen aan jouw profiel moet je het volgende doen:

Aan de rechterkant van start een topic klik je op jouw forumnaam die de eerste letter bevat in jouw geval t van tiniki, kies instellingen,viel je klantennummer in bij het privé venster vergeet niet te klikken op  sla wijzigingen op. De privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus medewerkers en informatici die onderhoud doen aan het forum.


of direct via onderstaande link :slight_smile:

(terwijl je op het forum ingelogd bent) in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.→ https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”


@triniki 

Aangezien hier niks is bijgevuld in je profiel en er geen reactie meer komt, mogen we veronderstellen dat het opgelost is ondertussen ?

Laat maar weten of we nog iets kunnen doen ?

groeten,

tina


Reageer