Ik heb een mobiel abonnement bij jullie, maar om te bellen binnen de EU (vader woont in Portugal en heeft Portugese nummer) moet ik mijn accountsaldo opladen?
Alsook voor mobiele betalingen in google?
Begrijp hier niets van, mijn vorige abonnement bij jullie daar ging dat allemaal mee!
Graag uitleg waarom?
Want heb ook nog geen antwoord op mijn vorig topic ontvangen!
Groetjes,
Annelies
Bladzijde 1 / 1
Proximus medewerkers op dit publieke forum (moderatoren) zullen normalerwijze vandaag niet meer hierop reageren (= pas vanaf morgen)
Hebt u eventueel een Full Control mobiel abonnement?
Een gesprek van België naar Portugal is een internationaal gesprek (in Portugal kunt u wel naar bestemmingen in Portugal en in België gebruik maken van uw “nationale” bundel (cfr. de EU roaming directive)
@Annelies22
het is zoals M_016 zegt:
als je een fullcontrol gebruikt, is je krediet beperkt en moet je zelf bijladen
van belgië naar portugal bellen is geen roaming, maar betalend internationaal verkeer..
dus dat is idd de verklaring.
Wat je vorig topic betreft: een collega is er mee bezig en heeft je vandaag al proberen contacteren, ze probeert later opnieuw
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.