Morgen kunnen de proximus forummedewerkers je hierbij verder helpen
Morgen kunnen de proximus forummedewerkers je hierbij verder helpen
Hoop ik maar ja. Sta bijna op bevallen zonder enige mogelijkheid om iemand te verwittigen moest het beginnen dus de stress is momenteel hoog.
Wil je daarmee zeggen dat je nu je op prepaid staat niet meer kunt bellen ?
Ik hoop voor u dat er vlug iemand reageert van Prox Forumteam
Wil je daarmee zeggen dat je nu je op prepaid staat niet meer kunt bellen ?
Ik hoop voor u dat er vlug iemand reageert van Prox Forumteam
Als ik die zou herladen waarschijnlijk wel, maar wil er ook niet onnodig geld tegenaan gooien als er een kans bestaat dat ik alsnog mijn abo terug kan krijgen.
Probeer al de hele voormiddag iemand te bereiken zowel op Chat als bellen maar krijg maar niemand aan de lijn of op chat. Kan begrijpen dat het druk is na een weekend maar na 3u mag er toch wel even iemand van hun reageren.
normaal komen ze hier deze namiddag wel nog langs; ze hebben inderdaad hier nu twee dagen berichten van gisteren en eergisteren door te nemen en waarschijnlijk niet alleen deze berichten op het forum, maar natuurlijk daar heeft een klant weinig boodschap aan die met een probleem zit te Wachten op hulp!
Hopelijk krijg straks hulp van één van hen
Dag @xSchorpioentje als het volledig openstaande bedrag op onze rekening staat, kun je opnieuw een abonnement laten activeren. In tussentijd kun je eventueel een klein bedrag herladen. Als je omschakelt naar een abonnement gaat de resterende belwaarde van de factuur af en bij een full control-abonnement kun je het gewoon opgebruiken. Groetjes, Heidi