Vraag

Abonnement Orange oude werkgever naar Proximus abonnement nieuwe werkgever en nummer behouden

  • 3 June 2021
  • 4 reacties
  • 542 Bekeken

Kan ik een formulier verkrijgen om een abonnement van Orange van de oude werkgever naar Proximus abonnement van nieuwe werkgever over te zetten. + nummer moet behouden blijven


4 reacties

overdrachtdocument vind je hier → document | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Sarahcomco  Het overnamedocument dient enkel voor de overname van producten tussen Proximus klanten.

Hier gaat het om een nummeroverdracht van Orange naar Proximus met behoud van nummer, maar wijziging van eigenaar. Ik ga ervan uit dat het nummer op naam en klantnummer van jouw nieuwe werkgever moet komen te staan bij Proximus? In dit geval moet de nieuwe werkgever hierover contact opnemen met Proximus om een overdracht van het nummer aan te vragen. Hetgeen hij nodig heeft is het gsm-nummer en het klantnummer en/of simkaartnummer van Orange.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD Dank je voor jullie antwoord. Ik meen mij te herinneren dat er ook formulieren bestonden om van een andere provider naar Proximus over te stappen… 

Indien dit nu niet meer kan, naar welk nummer kan de vorige werkgever bellen om de overdracht in orde te brengen? En welke gegevens moet de oude werknemer hebben om de overdracht naar proximus te doen? Klantnummer van Proximus nieuwe werknemer?

Reputatie 7
Badge +3

@Sarahcomco Hierbij de zakelijke contactpagina’s:

Contacten voor zelfstandigen en kleine bedrijven (t.e.m. 9 medewerkers) | Proximus

Contacten voor overheden en bedrijven (vanaf 10 medewerkers) | Proximus

De nieuwe werkgever moet de overdracht aanvragen bij de nieuwe operator.  Hetgeen hij nodig heeft is het gsm-nummer en het klantnummer en/of simkaartnummer van de oude operator.

Groetjes,
Antonella

Reageer