Abonnement opgezegd

  • 2 November 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Beste, ik heb gisteren mijn abonnement per ongeluk opgezegd. Ik dacht dat ik het eerst moest opzeggen vooraleer ik een ander abonnement (ook bij Proximus) kon koppelen aan mijn nummer. Hierna zag zag ik dat het ook kon omzetten. Ik heb het dan ook omgezet van Mobilus S naar Mobile Maxi. Vandaag kan ik plots niet meer bellen, berichten sturen, mobiel internet,.... en krijg ik de melding dat mijn simkaart niet is geregistreerd. Is mijn gsm nummer verwijderd? Zo ja, kan dit dan opnieuw geactiveerd worden?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@maud bruggeman  Dag Maud, ik heb zonet de herstel na opzeg uitgevoerd. Je nummer zal later vandaag terug in dienst komen. Best je toestel eens herstarten. Commercieel zal ik de kosten, wat dit met zich meebrengt, laten vallen

Reageer