Vraag

ABONNEMENT NOG STEEDS NIET ACTIEF NA 5 DAEN

  • 30 October 2023
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

ik heb sinds dinsdag 24okttober2023 mijn iphone 12 gekregen maar abonnement is nog steeds niet actief ik snap er werkeijk niets meer van !!!! wat steken jullie in godsnaam uit daar in het hoofdkantoor !!! GELIEVE DIT NA TE KIJEKN EN ABO ACTIEF TE ZETTEN !! dit is echt niet meer ok zo de medewerks van de proximus center zeggen telkens komt in orde maar het komt werkeijk nie in orde goed bezig proximus…..


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@gseemenomore Kan u uw klantgegevens(klantnr, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@gseemenomore 

ter bijkomende info: 

in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) wat gevraagd werd door Joel aanvullen .
 In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst.

Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

klante nummer 61xxxxx48 

09/02/1900 gelieve het gsm abonnement actief te zetten het inmiddels als 7 nie geactiveerd…. mvg Sven

Reputatie 7
Badge +3

@gseemenomore Zie uw vorig bericht/toppic.Zou 2 november in de loop van de dag gaan werken.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@gseemenomore Best geen dubbele berichten versturen 😉Groetjes,Joel.

Reageer