Beantwoord

Abonnement

  • 29 September 2020
  • 10 reacties
  • 234 Bekeken

Weet je wie mijn gsm nummer geblokkeerd heeft

 

Dat moet terug gedeblokkeerd worden want moet mijn gsm abonnement voor mijn dochtertje houden zo dat ik ze kan bereiken

 

icon

Beste antwoord door tina.b 29 September 2020, 10:12

Bekijk origineel

10 reacties

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je
→ profielgegevens invullen/aanvullen :
In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.

zodat de proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen als ze de draad hier opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Rafc2020 

je hebt vanmorgen gebeld met de klantendienst ivm de prijs van je gsm ?

is daar een misverstand ontstaan ? 

groeten

Tina

Ik heb zeker niet gebeld naar proximus dat was mijn ouders en dat mijn nummer opgeschort is erover gewoon

Reputatie 7
Badge +3

@Rafc2020 

we vragen iemand om je te contacteren…

via mail?

via je vaste lijn ?

gr,

tina

 

Ik heb op 22/02/2021 een tweede contract afgesloten bij Proximus, met een bestaand nummer van Mobil Viking over te nemen. We zijn ondertussen al 11 dagen verder en mijn simkaart werkt nog steeds niet. Heb al verschillende keren gebeld en gechat: eerste keer Klantendienst kan tot vijf dagen duren, tweede poging per chat het zal 48 uur duren, derde keer per chat alles terug ingevuld zal terug 48 uur duren, vierde keer 02/03/2021 per chat deze meneer was volledig het noorden kwijt en vertelde mij dat het toestel bij Bpost was, welke ik al ontvangen heb op 22/02/2021, deze ging alles doorgeven en ze zouden mij zeer vlug opbellen. DIT ALLES ZONDER RESULTAAT

Reputatie 7
Badge +3

@rogerke Kan u uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, en gsm-nummer waarover het gaat)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

profiel aangevuld

 

@rogerke Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden. → Forum Profiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

Ik heb op 22/02/2021 een tweede contract afgesloten bij Proximus, met een bestaand nummer van Mobil Viking over te nemen. We zijn ondertussen al 11 dagen verder en mijn simkaart werkt nog steeds niet. Heb al verschillende keren gebeld en gechat: eerste keer Klantendienst kan tot vijf dagen duren, tweede poging per chat het zal 48 uur duren, derde keer per chat alles terug ingevuld zal terug 48 uur duren, vierde keer 02/03/2021 per chat deze meneer was volledig het noorden kwijt en vertelde mij dat het toestel bij Bpost was, welke ik al ontvangen heb op 22/02/2021, deze ging alles doorgeven en ze zouden mij zeer vlug opbellen. DIT ALLES ZONDER RESULTAAT

Reputatie 7
Badge +3

@rogerke  Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging. Dossier 47628667 is hiervoor reeds in behandeling bij de bevoegde dienst. Er is ook een interventie van IT aangevraagd via ticket nummer IM11202661. Er wordt volop gewerkt aan de oplossing. Groetjes, Antonella

Reageer