Weet je wie mijn gsm nummer geblokkeerd heeft
Dat moet terug gedeblokkeerd worden want moet mijn gsm abonnement voor mijn dochtertje houden zo dat ik ze kan bereiken
Weet je wie mijn gsm nummer geblokkeerd heeft
Dat moet terug gedeblokkeerd worden want moet mijn gsm abonnement voor mijn dochtertje houden zo dat ik ze kan bereiken
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je
→ profielgegevens invullen/aanvullen :
In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.
zodat de proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen als ze de draad hier opnemen.
je hebt vanmorgen gebeld met de klantendienst ivm de prijs van je gsm ?
is daar een misverstand ontstaan ?
groeten
Tina
Ik heb zeker niet gebeld naar proximus dat was mijn ouders en dat mijn nummer opgeschort is erover gewoon
we vragen iemand om je te contacteren…
via mail?
via je vaste lijn ?
gr,
tina
Ik heb op 22/02/2021 een tweede contract afgesloten bij Proximus, met een bestaand nummer van Mobil Viking over te nemen. We zijn ondertussen al 11 dagen verder en mijn simkaart werkt nog steeds niet. Heb al verschillende keren gebeld en gechat: eerste keer Klantendienst kan tot vijf dagen duren, tweede poging per chat het zal 48 uur duren, derde keer per chat alles terug ingevuld zal terug 48 uur duren, vierde keer 02/03/2021 per chat deze meneer was volledig het noorden kwijt en vertelde mij dat het toestel bij Bpost was, welke ik al ontvangen heb op 22/02/2021, deze ging alles doorgeven en ze zouden mij zeer vlug opbellen. DIT ALLES ZONDER RESULTAAT
profiel aangevuld
Ik heb op 22/02/2021 een tweede contract afgesloten bij Proximus, met een bestaand nummer van Mobil Viking over te nemen. We zijn ondertussen al 11 dagen verder en mijn simkaart werkt nog steeds niet. Heb al verschillende keren gebeld en gechat: eerste keer Klantendienst kan tot vijf dagen duren, tweede poging per chat het zal 48 uur duren, derde keer per chat alles terug ingevuld zal terug 48 uur duren, vierde keer 02/03/2021 per chat deze meneer was volledig het noorden kwijt en vertelde mij dat het toestel bij Bpost was, welke ik al ontvangen heb op 22/02/2021, deze ging alles doorgeven en ze zouden mij zeer vlug opbellen. DIT ALLES ZONDER RESULTAAT
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.