Vraag

Abonnement

  • 21 February 2020
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Ik ben drie dagen geleden gebeld dat ik omwille van trouwe klant een aanbieding kreeg om een abonnement op te starten van 12,99 voor een jaar lang i.p.v. 15,99. Ik heb hier telefonisch in toegezegd. Het zou twee dagen later in orde zijn.

Op MyProximus staat dat ik een bevestiging zou gehad hebben per mail, maar dat is niet het geval. Is dit de reden dat het drie dagen later nog niet in orde is? Wat kan ik doen om het wel in orde te maken?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Ldt De bevestiging van de bestelling werd per post verstuurd op 18/02/2020. Ik heb je deze nu via e-mail opgestuurd. Om de bestelling af te ronden dien je nog even een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart op te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella

Bedankt! Ik heb intussen de documenten ontvangen en het nodige gedaan. 

Een prettig weekend gewenst. Groetjes 

Reageer