Beste, ik heb 3 maal een aanvraag moeten doen voor een nieuwe telefoonabonnement voor als zelfstandige. Telkens moest ik mijn idcard doorsturen en nadien krijg ik een mail dat het geannuleerd is, en als ik naar de klantendienst bel kan niemand me verder helpen?????
Ik zou graag mobilis unlimited willen had die aangevraagd toen die op promo stond maar ze hadden een fout gedaan met mijn adres
Beste dit abonnement wil ik heb nog steeds niets gehoord van jullie mvg
Ok zal die verwijderen
De Proximus forummedewerkers kunnen ook die Printscreen vragen om op te sturen maar dit zullen ze dan wel melden als ze hier de draad opnemen
NB: bijkomende info kun je ook als volgt in privé doorgeven aan de proximus forummedewerkers zie uitleg hieronder:
best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.