Skip to main content

Op een oude entry vond ik een code die je moest bellen **61*+32475151516*30# om je beltijd aan te passen alvorens naar voicemail te gaan. Maar deze zegt dat de mmi code niet juist is. In een andere entry staat 475151515  maar geeft zelfde fout. Weet iemand de code om de beltijd op bv 30 te zetten ipv default..bij mij 10sec

Alvast bedankt Guy

@guy_przytula Voor Full Control heb je niet de mogelijkheid om de beltijd aan te passen, maar je kan er wel voor kiezen om de voicemail uit te schakelen. Groetjes, Antonella


Control slaat hier op het dataverbruik (zodat je niet voor onaangename verassingen komt te staan) maar niet op andere instelmogelijkheden….

Wat zijn de voordelen van een FullControl abonnement?

Met een "klassiek" mobiel abonnement kun je in alle vrijheid bellen, sms'en en surfen in België en in de Europese Unie. Verbruik je meer dan in je abonnement opgenomen is of reis je buiten de EU, dan heb je de mogelijkheid om je maandelijkse bundel te overschrijden. Je wordt dan gefactureerd tegen het tarief dat geldt buiten de bundel. Je kan je verbruik volgen via MyProximus en via sms-meldingen.

Met FullControl, overschrijd je nooit je maandelijkse budget: eens je data is opgebruikt, kan je niet meer surfen. Je kan wel onbeperkt blijven bellen en sms’en. Geen verrassingen meer op je factuur! Dé oplossing voor kids.

Wil je graag verder surfen? Geen probleem, herlaad je abonnement online.

Met deze oplossing vermijd je extra bijkomende kosten op diensten zoals speciale telefoonnummers (0900,…), internationale telefoongesprekken, roaming (buiten EU) en diensten van derden. 


dus met full control heb je geen control : contradictorisch ??


FYI: als je kiest voor geen “full control” abo dan kan je ook de beltijd verlengen.


waarschijnlijk een te goedkoop abonnement….

en het is niet 15 sec maar 10 sec

heb 10x een test gedaan en gemeten, altijd precies 10sec..

zal toch eens een andere provider moeten zoeken, die wel wat flexibeler is..

Guy


 die tekst komt inderdaad uit deze link → Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

 

Pay&Go of Full Control-abonnement?

Je kan de beltijd niet aanpassen voor deze abonnementen. De beller komt altijd na 15 seconden op je voicemail terecht.

Voor alle andere abonnementen:

  1. Toets **61*+32475151516**Aantal seconden# in op je gsm en druk op de beltoets.
  2. Vervang Aantal seconden door de waarde van 5, 10, 15, 20, 25 of 30 om de beltijd te bepalen.

Je kan de beltijd instellen tot een maximum van 30 seconden. Vervang +32475151516 niet door je eigen nummer!

Een voorbeeld:

Toets **61*+32475151516**30# in en druk op de beltoets om oproepen pas na 30 seconden door te schakelen naar je voicemail.
Het is normaal dat je een bericht krijgt dat er een doorschakeling geactiveerd werd.

Heb je een Android telefoon en kun je het + teken niet vinden? Dan kun je ook **61*0032475151516**Aantal seconden# intoetsen.

 


Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

 


Pay&Go of Full Control-abonnement?

Je kan de beltijd niet aanpassen voor deze abonnementen


dit is het abonnement

Guy


ja, ik heb een abonnement

Guy


dat was inderdaad wat ik deed en krijg deze boodschap

de beltijd blijft 10sec

 


 

Pay&Go of Full Control-abonnement?

Je kan de beltijd niet aanpassen voor deze abonnementen. De beller komt altijd na 15 seconden op je voicemail terecht.

Voor alle andere abonnementen:

  1. Toets **61*+32475151516**Aantal seconden# in op je gsm en druk op de beltoets.
  2. Vervang Aantal seconden door de waarde van 5, 10, 15, 20, 25 of 30 om de beltijd te bepalen.

Je kan de beltijd instellen tot een maximum van 30 seconden. Vervang +32475151516 niet door je eigen nummer!

Een voorbeeld:

Toets **61*+32475151516**30# in en druk op de beltoets om oproepen pas na 30 seconden door te schakelen naar je voicemail.
Het is normaal dat je een bericht krijgt dat er een doorschakeling geactiveerd werd.

Heb je een Android telefoon en kun je het + teken niet vinden? Dan kun je ook **61*0032475151516**Aantal seconden# intoetsen.


Reageer