Vraag

aankoopbewijs opvragen

  • 14 September 2022
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Hey,

mijn samsung gsm is gisteren kapot gevallen en ik kan er niks meer mee doen.

Als ik een schadeclaim wil invullen heb ik mijn aankoopbewijs nodig (die ik niet meer terug vindt).

Er wordt veel informatie gevraagd die ik niet vanbuiten weet en daarom kan ik niet verder gaan op de schadeclaim.

Kan ik mijn aankoopbewijs doorgestuurd krijgen via mail? Of is dit niet mogelijk? 

Groetjes

 


1 reactie

Zal iets voor morgen zijn als de Prox medewerkers terug langskomen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Arichiluki 

beste,

vul je je klantgegevens in je forumprofiel aan?

Kan je ons zeggen waar en hoe je de gsm hebt gekocht?

Het is een verschillende procedure: gekocht in de shop of online?

Laat maar weten als info is aangevuld

Groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Reputatie 7
Badge +3

@Arichiluki 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

beste,

vul je in je forum profiel je klantgegevens verder aan?

Waar en hoe heb je de gsm gekocht?

Via een shop of via online aankoop?  Aankoopbewijs bekomen we via verschillende procedures.

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Arichiluki 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

beste,

vul je in je forum profiel je klantgegevens verder aan?

Waar en hoe heb je de gsm gekocht?

Via een shop of via online aankoop?  Aankoopbewijs bekomen we via verschillende procedures.

Groetjes

Tina

Reageer