Skip to main content

Hallo,

 

graag had ik het aankoopbewijs gehad van een telefoon die ik on-line bestelde in een bundel met een abonnement

 

Het betreft een Samsung S20+ Cloud Blue

Het ordernummer is R4WEBSHOP007******

Klantennummer 612******

Datum 19/10/2020

Telefoonnummer 0478******

@Molkofan  Ik heb jouw aanvraag doorgestuurd naar de bevoegde dienst via dossiernummer 50280541. Een dossierbeheerder zal jou de factuur zo snel mogelijk bezorgen. Groetjes, Antonella


Beste, 

 

Ik zou dit ook moeten hebben. 

 

Mvg, vdb2990


@Vdb2990 

wil je in je forumprofiel zo veel mogelijk gegevens invullen?

dan kunnen we het nodige doen

Groeten

tina 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


@tina.b , 

 

Goed zo? 


@Vdb2990 

Aanvraag is doorgestuurd via dossier 51051967

De dossierbeheerder zal je aanvraag behandelen

Groeten

Tina


@Vdb2990 

kan je je mail checken?

collega laat weten dat duplicaat is doorgemaild.

groetjes

Tina


Ik zou dit ook moeten hebben


@Thomasv800 

kan je in je forum profiel je klantgegevens aanvullen?

meegeven over welke aankoop het gaat?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groeten,

Tina


@tina.b 

Ik heb deze aangepast 

Het gaat over een iphone 12 die aangekocht is rond 04/05/2021

Deze was met een abbonement 

Mvg 


@Thomasv800 

aanvraag voor duplicaat werd gedaan

Groetjes

Tina


@tina.b ok top 


@Thomasv800 

kan je mail checken? collega meldt verzending duplicaat.

groeten

tina


Beste

Hoe bekom ik mijn bewijs van´ aankoop. Heb deze nodig om cashback aan te vragen


@Wuusss

Forummedewerkers van Px komen hier niet langs tijdens het weekend  en omdat ze direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om je hiermee verder te helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


@Wuusss 

kan je ons meer info geven?

waar en hoe heb je een aankoop gedaan?

online? in een shop?

graag zo veel mogelijk gegevens in je profiel

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

groeten

Tina


Reageer