@edcrs ter info: persoonlijk denk ik toch dat dit nog onder de 2 jaar garantie valt en dat je in dit geval beter naar PX shop gaat. Of je kunt ook het officieel antwoord afwachten van een PX forummedewerker als ze hier maandag terug langskomen op het forum.
De iPhone geforceerd opnieuw opstarten - Apple Support (BE)
Indien je een omnium zou afgesloten hebben hier wat info → Smartphone Omnium: verzeker je smartphone | Proximus
NB: hiervoor best (indien nog niet gebeurd) zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum
Concreet kunt u mijns inziens tussen één van beide oplossingen kiezen
Deze aankoop valt immers nog onder de oude garantiewetgeving
Wet op de garantie | FOD Economie (fgov.be)
=
Om beroep te kunnen doen op de 2jarige garantie, dient u voor een gebrek dat optreedt meer dat 6 maand na aankoop moet in principe kunnen aantonen dat het reeds van in het begin aanwezig was (wat mijns inziens meestal quasi onmogelijk is)
→ Beroep doen op herstelling door Proximus (met eventuele kans op een gratis herstelling)?
Heb je dit al geprobeerd?
-
Druk kort op de volume-omhoogknop.
-
Druk kort op de volume-omlaagknop.
-
Houd de zijknop ingedrukt.
-
Laat de zijknop los wanneer het Apple logo verschijnt.
@edcrs
Beste
als je het toestel via een proximus shop hebt gekocht, ga je best met het aankoopbewijs naar daar.
Zij zullen kijken wat er moet gebeuren
hopelijk raakt het vlug opgelost.
Groeten
tina