Skip to main content

Via een folder van Proximus lees ik dat 5G openstaat voor iedere mobiele Proximus klant tot juni 2022.

Ik heb een OnePlus 8Pro uit 2020 die 5G ondersteund en Mobilus M.

Het toestel is toen ook als 5G compatibel verkocht door Proximus.

Maar… tot dusver zie ik geen 5G icoon op mijn scherm terwijl ik midden in een 5G dekkingsgebied ben.

In de instellingen van het toestel staat 5G actief.

Moet er eerst nog iets geactiveerd worden bij Proximus zelf of moet er een nieuwe sim kaart aangevraagd worden?

Ter info: Het probleem zal natuurlijk wel zo zijn dat het systeem niet automatisch de 5G zal activeren op je 5G compatible gsm,  zoals bij klanten met een een 5G Gsm abonnement en het dus manueel zal moeten geactiveerd worden door iemand van Proximus bij klanten die geen 5G gsm abo hebben.


@Pat52 

ja, ik heb het ook gezien en zoek ondertussen uit wat we voor SV1 nog kunnen aanpassen…

groeten

Tina


@SV1 

bij ons staat het vermelde gsm nr nog gekoppeld aan een ander toestel

sinds wanneer heb je de Sony Xperia in gebruik met dit gsm nr?

groetjes

Tina


@SV1

bij ons staat het vermelde gsm nr nog gekoppeld aan een ander toestel

sinds wanneer heb je de Sony Xperia in gebruik met dit gsm nr?

groetjes

Tina

Ik denk zo'n anderhalf jaar. Ervoor was het ook een Xperia, maar een ander type. 


@SV1 Dag ,  ja het staat er niet tussen. ik laat het activeren. Ik laat je zo nieuws.


@SV1  Best eens rebooten, het staat actief nu. Fijne dag nog. Groetjes Luc


Kunnen jullie even nakijken of dit bij mij ook actief staat ?


@Instagreg 

de activatie voor onze klanten gebeurt in verschillende golven, niet iedereen krijgt tegelijk een sms

je hebt een 5G compatible telefoon?

Dan zal ik laten nakijken of je vroeger kan geactiveerd worden..

Groeten

Tina

 


@Instagreg

de activatie voor onze klanten gebeurt in verschillende golven, niet iedereen krijgt tegelijk een sms

je hebt een 5G compatible telefoon?

Dan zal ik laten nakijken of je vroeger kan geactiveerd worden..

Groeten

Tina

 

Ik heb een iPhone 13 Pro, dus dit zou geen probleem mogen zijn… ;-) 


@Instagreg 

vraag is gelanceerd

als we antwoord hebben, laten we t weten

Groeten

Tina


@Instagreg 

ik heb bevestiging dat t voor jou is opgelost?

groeten

tina


Reageer