Vraag

5g site aanpassen

  • 25 November 2021
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

zou het geen tijd worden dan proximus zijn site aanpast ?

Er staat nog altijd dat roamen in buitenland niet mogelijk is, terwijl ik nu wekelijks op Bouygues Télécom france zit te surfen 5G

Ik hoor van mijn neef dat hij in nederland ook raming heeft tschijnt in duitsland ook.


This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je kan op de site zelf een score geven over de geboden uitleg (max 5 sterren). Als je dat doet krijg je een veld waarin je extra uitleg kan noteren. Zo komt deze feedback onmiddellijk bij de juist mensen terecht. 

Vraagje waarom krijg ik geen respons om mijn topic. De meeste topic worden beantwoord mijn nog steeds niet ook Facebook chat werkt niet??

Dit was een respons van een proximus medewerker zodat je voorstel ‘om het op de site aan te passen’ bij de juist persoon terecht komt. 

Je kan op de site zelf een score geven over de geboden uitleg (max 5 sterren). Als je dat doet krijg je een veld waarin je extra uitleg kan noteren. Zo komt deze feedback onmiddellijk bij de juist mensen terecht. 

 

Of bedoelde je mss hier → bestelnummer R4WEBSHOP012478306 | Proximus Forum

hopelijk reageert er nog iemand van proximus deze avond anders komen ze pas maandag terug langs hier.

Of bedoelde je mss hier → bestelnummer R4WEBSHOP012478306 | Proximus Forum

hopelijk reageert er nog iemand van proximus deze avond anders komen ze pas maandag terug langs 

dat is wat ik wil bedoelen, sorry voor het onduidelijkheid van mij ✌🏻😉

Geen probleem, dan zal je pas maandag een reactie kunnen verwachten als de Proximus forumedewerkers hier terug langskomen.

(NB: ☎️📞 0800 22 800 (gratis)  helpdesk kan je dan wel bereiken.)