Vraag

5G in roaming

  • 21 December 2023
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 2

Wie heeft hier concrete ervaring met gebruik van 5G in roaming? Volgens de Proximus-website perfect mogelijk, maar zowel in Nederland als Frankrijk nooit werkend gekregen, ook al zat ik in zones met perfecte dekking. Bij manueel zoeken naar netwerken verschijnen de 5G-varianten niet eens. Telefoon (Pixel 6) perfect compatibel in alle betrokken landen en werkt uiteraard perfect binnen België. Van support een weinig zeggend standaardantwoord gekregen. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Bremel  Ik doe navraag maar het staat in elk geval actief op je mobiele nummer.

 

Reputatie 2

@Bremel  Ik doe navraag maar het staat in elk geval actief op je mobiele nummer.

 

Bedankt voor het antwoord. Ik weet niet of jij geprobeerd hebt te bellen hierrond, maar uiteraard heb ik het enkel over zones waar 5G wel degelijk ruim beschikbaar is en dan ook nog eens door meerdere operatoren. Recent bijvoorbeeld nog omgeving Amsterdam en Rijsel. De afwezigheid van 5G is dus zeker geen verklaring, wat dan wel blijft me voorlopig een raadsel. 

@Bremel ,

Net over de grens(Zeeland) geen probleem met 5G ontvangst. Ook steeds Nederlandse providers..

Mvg

Artie

Reageer