Vraag

4G probleem

  • 1 August 2019
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Mijn 4G gaat sinds kort vele sneller op dan anders. Is dit een algemeen probleem? Op de MyProximus-app staat er dat ik op 1 dag 450GB heb verbruikt, terwijl op de instellingen van mijn iPhone minder dan 100 GB aangeeft.
Ik gebruik mijn data niet meer dan anders, maar dit geeft de app wel weer.

4 reacties

Ter info: je kunt via instellingen op je (iOS/Android)-toestel ook zien hoeveel elke app tijdens een periode verbruikt heeft, mss kun je zo te weten komen waar het meeste verbruik naar toe gegaan.
@Martin Yes, maar bij mijn instellingen staat er dat ik niet veel verbruik. Het komt gewoon niet overeen met de app.
ik zou dan wachten tot er morgen hier iemand van Proximus terug langskomt zodat zij kunnen het één en ander natrekken voor u ...
Reputatie 7
Badge +4
Chloe, heb je je simkaart al even getest in een ander toestel? Om te zien of je dan hetzelfde probleem gaat ondervinden?

Reageer