Vraag

+- 4 weken slechte lijn tijdens bellen Regio Hoeselt

  • 29 November 2022
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Beste,

Graag een update en ook een concrete timeline wanneer het probleem van de zendmast die signaal te Hoeselt moet verzorgen beter gaat zijn.

Ik heb een zaak waarvoor mensen mij bellen voor afspraken vast te leggen. Dit is dus mijn inkomen.

sinds 3-4 weken is de verbinding zo slecht dat het nauwelijks lukt om mensen te verstaan en een afspraak te plannen. Dit is niet langer acceptabel. Zeker niet na zo lange tijd.

 

Allemaal vriendelijke mensen van de helpdesk (telefonisch en winkel), maar het wordt stilaan tijd dat hier een oplossing voor komt.

 

Ondertussen wordt er wel gewoon doorbetaald..


1 reactie

In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen morgen en direct aan de slag kunnen gaan, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
 

Reageer