Uw onbeleefd telefoonpersoneel

  • 14 July 2017
  • 0 reacties
  • 152 Bekeken

beste proximus
ik lig nu al van april te bellen om gedetailleerd mijn facturen te ontvangen !! nadat ik nu gestaakt heb om de laatste te betalen zou het mss vandaag in orde zijn gekomen het is nog afwachten uiteraard. allereerst een onbeleefde toert aan de telefoon die persé een klantnr wou laat dat nu net op uw gedetailleerde facturen staan die je niet ontvangt hé met gsm nummer kon ze niet verder helpen tot ik haar even afsnapte en dat perfect kon haar naam was Wendy geef haar deftige opleiding aub in klantenbegeleiding... Vervolgens mr John aan de lijn hij zou nu de gedetailleerde facturen opsturen per post ik beweer dat mijn gratis app snapchat per snapchat dat ik doe 15mb doet verdwijnen. heb ondertussen uiteraard op aanraden van mensen in proximus store te WSC st niklaas eens een dag slechts 1 verstuurd dat was op zaterdag 24/6 om 16.15u +/- een foto van een nieuwe bikini dat vind u mss nog ergens terug en guess what van 578mb om net ervoor stond hij savonds om 20.00u op 563mb data verdwenen dus niet aan snapchat maar slechts enkele seconden aangestaan speciaal als test in de proximus store zelf dan nog.
nu meneer john gooit zonet gewoon de telefoon in om klacht in te dienen voor hem eindigde het gesprek maar laat ik nu net ondertussen ook al zo'n 5tal dossiernummers hebben het laatste is 29758025.... laat me toe u al beleefd te zeggen at proximus voor mij historie zal zijn heb nu weer alle data al op sinds enkele dagen terwijl het slechts 21e verversring is dis is pure afzetterij en in het begin was dit niet en sinds 13 april ongeveer met de nieuwe sim is het wel .... het is mijn woord tegen dat van jullie maar heb al uitgebreid gebeld, gestuurd, ook onze gesprekken opgenomen als bewijs wat jullie voor verschillende verhalen vertellen en dus bijgevolg genoeg bewijzen om zowel de factuur die zogezegd bevroren stond wegens niet correct en de nieuwe die nu nog zal moeten komen om deze alvast niet meer te betalen !! ik heb mijn lopend verbruik per dag nodig dan kan ik perfect zien wat en hoe met de data en heb de laatste weken genoeg testen gedaan telkens er snapchat is gaat er mb verloren ... jullie lokken klanten me een gratis app die allesbehalve gratis is denk ik

0 reacties

Geen reactie

Reageer