Te hoge factuur

  • 14 June 2017
  • 0 reacties
  • 91 Bekeken

Beste,

Vorige maand een bedrag gekregen van meer dan 200 euro. Ik had internet packs extra gekocht en zowel de internet packs werden aan gerekend als gebruik ik MB! Na lang bellen en mijn minuten op gebruiken kwam er een "commerciële Gest" dat ik mijn MB niet moest betalen ( logisch want ik ga niet dubbel betalen ) hier werd mij verteld dat ik eerst die 200 euro moest betalen en dat volgende keer dit van mijn volgend factuur ging af gaan. Hiermee was ik niet accoord aangezien ik geen fout had gemaakt en ik dat geld niet kon missen. Mijn klacht is nog steeds in behandeling .

We zijn nu nog geen 3 weken verder en heb ondertussen terug wat packs gekocht . Ondertussen staat mijn teller op mijn Proximus app weer op 300 euro wat echt belachelijk is. Ik begin het grondig beu te worden dat ik telkens moet wachten op mijn factuur en dat ik dan van de een naar de ander word gestuurd om dit op te klaren. Dit kost me telelens veel minuten om een fout langs jullie kant op te lossen. Graag zou ik hier dringend een oplossing voor hebben !

Ook gisteren een pack gekocht. Wel een mail gehad van betaling maar geen extra MB op mijn Proximus app !

0 reacties

Geen reactie

Reageer